lørdag 31. desember 2011

Kokebøker del 9

Da er jeg kommet til siste del av presentasjonen av mine kokebøker. Det som blir presentert i dag er stort sett oppskrifter nappet ut av blader etc.

Først ut i dag er en gammel kokebok som inneholder alt i fra kjøttretter, gjærbakst, til kaker og desserter. Boken er slitt og omslaget er falt av...





Her er en gammel perm som jeg har samlet oppskrifter i gjennom20 år. Den inneholder all slags mat, og oppskriftene er ikke systematisert.

Den inneholder blant annet oppskrift på løksuppe:

Ostekake:


- og sjokoladekake:

Jeg har også gjennom tidene tatt med meg matblader fra butikken:

- og jeg har tatt med et hefte fra Cacas, som inneholder de mest fantastiske tips til pynting av kaker:

Vel - da har jeg fått presentert stort sett det jeg har av kokebøker i huset. Og i morgen er det 2012. Og mine to prosjekter starter. Jeg ser fram til dette.

Godt nyttår til alle, og velkommen til å følge min blogg i 2012.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...