tirsdag 6. desember 2011

Prosjekt "Ny oppskrift"


Jeg skal prøve en ny oppskrift hver uke. Jeg har mange kokebøker og også oppskrifter som jeg har tatt ut av blader ol, samlet over mange år.
Av alle disse oppskriftene, har jeg kanskje prøvd 1 promille. Det betyr at jeg lager de samme matrettene, kakene, brødene om igjen og om igjen.
Nå har jeg bestemt meg for å prøve en ny oppskrift hver uke i et år. Unntaket er ferier.
Det finnes mange oppskrifter på nettet, men jeg skal holde meg til de bøker og andre oppskrifter jeg allerede har i huset.
Det jeg lager kan være kaker, gjærbakst, middag, drinker - så lenge de er hentet ut fra de oppskrifter jeg har i dag.
Jeg vil på bloggen fortelle dere hvor jeg har funnet oppskriften, og hvordan resultatet ble. Dette prosjektet vil også starte 1. januar 2012.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...