tirsdag 6. desember 2011

Lydbøker - kandidater til bøker jeg kan høre under gåturene mine

På nettet fant jeg en liste over anbefalte bøker på lydbok. Mange av disse hadde jeg allerede lest. Jeg har derfor satt opp en liste over de anbefalte som jeg ikke har lest, og som vil være kandidater for gåturene mine:

Jens Bjørneboe: Haiene
Erling Jepsen: Kunsten å gråte i kor
Paolo Coelho: Veronica vil dø
Bergljot Hobæk Haff: Den evige jøde
Peter Høeg: Frøken Smillas fornemmelse for snø
Sue Monk Kidd: Bienes hemmelig liv
Trude Marsstein: Elin og Hans
Arto Paasilinna: Kollektivt selvmord
Boris Akunin: Vinterdronningen
Dan Brown: Iskaldt bedrag
Karin Fossum: Svarte sekunder
Åsa Larsson: Solstorm
Håkan Nesser: Tilfellet G
Karin Alvteigen: Svik
Kjell Ola Dahl: Lille Tambur
Tom Kristensen: Profitøren
Henning Mankell: Kennedys hjerne
Anne B Ragde: Lille Petter Edderkopp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...