tirsdag 24. juli 2012

Min kamp 5 - Karl Ove Knausgård

Da jar jeg nådd målet som jeg satte med ved årsskiftet. Jeg skulle høre fem bøker mens jeg gikk tur. Dette skulle skje i løpet av året - men nå er målet nådd i juli. Dette er den femte boken jeg hørte:


Jeg har tidligere lest bok 1 til 4 i serien Min kamp. Denen boken handler om studietiden i Bergen, der han også møtte sin første kone, Tonje. I denne boken skriver han om hvordan han strevde for å få skrevet sin første roman. Til slutt løsner det endelig og han blir en medieomtalt forfatter. Jeg liker disse bøkene, og er fascinert over hvor detaljert han skriver.

I høyre sidefelt på bloggen vises hvilke bøker jeg har hørt.

Jeg kommer til å fortsette med å gå tur og høre bok. En fortreffelig måte å få lese og få mosjon samtidig. Kan anbefales.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...