onsdag 2. mai 2012

Må bare dele!



Det ble laget en kake her i helgen, som jeg legger ut på bloggen i morgen. Men jeg klarer ikke å vente med å dele erfaringen jeg har med Sukrin+. Jeg hater smaken av Sukrin. Det var derfor med stor spenning jeg prøvde Sukrin+. Jeg var litt forsiktig med søtningen. Men det smakte som krem pisket med vanlig sukker. For godt til å være sant? Prøv selv.

Dette er en blanding av Sukrin og Stevia. 
100 % naturlig
0 kalorier
0 GI (påvirker ikke blodsukkeret)

Inneholder karbohydrater - men det står på pakken at disse ikke tas opp i kroppen.

Etter min mening en betydelig framgang i smak sett i forhold til vanlig Sukrin.
 

2 kommentarer:

  1. Oi! Det er jo i så fall genialt! Jeg er heller ingen sukrin-fan. Sukrinmelis går greit, men den beske ettersmaken til sukrin?! Fysjamei!

    SvarSlett
  2. Ja! Gleder meg til å lage søtsaker og kaker:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...